Pagina's

maandag 22 september 2014

Office 365, veel gestelde vragen.

Op het internet heb ik een pdf formulier gevonden waarop veelgestelde vragen over het gebruik van office 365 beantwoord worden.

Klik HIER voor het formulier!

De vragen die beantwoord worden:

  • Als ik in een gesprek de laatst binnengekomen e-mail weggooi dan ben ik de gehele discussie kwijt.
  • Er worden mailtjes op gesprek/onderwerp verzameld en onder elkaar in een weergave gezet. Hoe zet ik dit uit. 
  • Hoe kan ik een mail afdrukken?
  • Overzichtelijkheid van mijn e-mail omgeving is niet duidelijk genoeg.
  • Ik krijg ongewenste mailtjes binnen. Is hier iets aan te doen ?
  • Hoe stel ik regels in zodat bepaalde mails ( nieuwsbrieven als voorbeeld) automatisch naar mapjes gaan.
  •  Ik ben eigenaar van meerdere postvakken. Hoe kan ik die makkelijk raadplegen en of inzien? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten