Pagina's

zaterdag 30 oktober 2010

MediaMachtig

Op woendag 27 oktober was er in Utrecht de kick-off van MediaMachtig.
MediaMachtig is een project om scholen/klassen mediawijzer te maken. Op een ambassadeurs bijeenkomst van kennisnet had ik al eens een workshop mediawijsheid meegemaakt. Dit onderwerp spreekt mij heel erg aan en ik denk dat scholen ook bewust moeten zijn van mediawijsheid.
Nu kan ik hier een blog gaan maken over de middag, maar anderen zijn mij voor geweest en als je die blogs hebt gelezen heb je een aardige indruk van de middag.

* Website van MediaMachtig
* Verslag van Margreet van de Berg  
* Blog van Gerard Dummer
* Blog van Michel Boer
* Blog van Elke Das
* Blog van Margreet van den Berg

Nu heb ik natuurlijk de laatste dagen flink zitten nadenken over een project om subsidie voor aan te vragen. Want ook met kleuters kun je al een heleboel aan mediawijsheid doen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten